Single blog post

Best Marketingi uue uudiskirja disain sai valmis

Täna saadeti enam kui 6000 turundushuvilisele laiali esimene uue kujundusega Best Marketingi uudiskiri. Kirjutasin sellest väikese case'i ehk mida tuleks uudiskirja tehes silmas pidada.

Muidugi ei hõlma see artikkel kõike, aga mõned vihjed saab. Uudiskiri tundub ju hästi lihtne väike asi, samas on seal väga palju nüansse ja keskmine uudiskiri on suhteliselt niru.

Originaalkavand:

Jaga postitust oma lemmikus sotsiaalmeediakanalis:

Jumbotron

Räägime edasi?

Pikk kogemus disainimaastikul on näidanud, et parimad tulemused kasvavad kommunikatsioonist ja sõprusest. Seetõttu soovimegi luua sinuga sooja ja siira partnersuhte, mis kannaks vilja ka aastaid pärast esimest teretust. Üheskoos võime seada verstapostid kasvõi silmapiirile, vahemaad kartmata.

Olen valmis!