Single blog post

Case study: ebaõnnestunud näide uudiskirjast (IKEA)

E-mailMasspostitus on üks tõhusamaid turundusvahendeid. Kõik reklaamkirjad ei ole spämm, mõnda soovid ise saada, sest tahad olla kursis. Mina olen tellinud huvi (töö) pärast päris mitme firma uudiskirjad, IKEA nende hulgas. Kahjuks on just nende kui tuntud hea turundaja uudiskiri nö. halb näide sellest kuidas ei tohiks uudiskirja vormistada.

Meie kogemusest ca 70% uudiskirja saajatest ei lae pilte kui pildid pole kaasa pandud. Paar % klikib lingile "Kui sa ei näe kirja korrektselt kliki siia". IKEA puhul ei ole pildid kaasa pandud.

70% näeb kirja sellisena:

IKEA newsletter

 
30% vaatavad uudiskirja koos piltidega:

IKEA newsletter

Moraal

Uudiskirja vormistamisel on mitmeid nõkse mida peab silmas pidama. Piltide koha pealt:

  • Vaata oma uudiskirja ka ilma piltideta. Kas 70% lugejaist saab su sõnumi ka siis kätte?
  • Kujunda või lase kujundada uudiskiri nii, et peasõnum ka ilma pilte laadimata selgelt näha on.
  • Kasuta atraktiivseid pilte, aga mitte olulist sõnumit kandvate elementidena või klikipüüdjatena.
  • … või saada uudiskiri koos piltidega. Jälgi, et kirja maht jääks mõõdukaks, soovit. alla 200 Kb.

Kui abi vaja – aitame nii planeerimise, teostuse kui saatmismootoriga.

Jaga postitust oma lemmikus sotsiaalmeediakanalis:

Jumbotron

Räägime edasi?

Pikk kogemus disainimaastikul on näidanud, et parimad tulemused kasvavad kommunikatsioonist ja sõprusest. Seetõttu soovimegi luua sinuga sooja ja siira partnersuhte, mis kannaks vilja ka aastaid pärast esimest teretust. Üheskoos võime seada verstapostid kasvõi silmapiirile, vahemaad kartmata.

Olen valmis!