Single blog post

e-Kuldmuna uus tulemine!

Kuldmuna 2010 reklaamikonkurssOli 2009 detsember kui istusime maha Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) presidendi Heily Aavikuga, võtsime kampa ka alati asjaliku Priit Kallase Dreamgrowst ning mõtlesime välja reklaamikonkursi "Kuldmuna" internetikategooria uued reeglid.

Vajaduse tingis asjaolu, et reklaamiagentuuride spetsialistidest koosnev zhürii ning senised kategooriad ei täitnud oma eesmärki – veebireklaam on teatud mõttes spetsiifiline ning seal ei toimi lõpuni samad reeglid mis nn tavameedias, eriti rakenduslike lahenduste puhul. Kindlasti ajapikku asjad loksuvad veel paika, aga esialgne uus nägemus on sel aastal kasutusel.

Eraldi väljatoomist väärib rubriik "eRiik" mis saluteerib Eesti riigi poolt loodud lahendusi. Oleme ju kõva e-riik, tunnustagem seda.

Kategooriad

Internetikategooria uus nimetus on "Digitaalne reklaam" ning see koosneb sellistest osadest ning tingimustest:

Ettevõtete ja organisatsioonide kodulehed

  • Veeb peab olema hinnatavas olekus avalik.
  • Esitada lehekülje aadress (link)
  • Esitada kuni 3 vaadet jpg/png formaadis
  • Juhul kui töö on avaldatud enne 2009 aastat, siis peab olema toimunud oluline muudatus, kasutajate poolel 2009 aastal, mis on vaja esitamisel välja tuua.
  • Miks esitatakse
  • Tulemused

Rakendus

  • Rakendus peab olema hinnatavas olekus avalik.
  • Esitada lehekülje aadress (link)
  • Esitada kuni 3 vaadet jpg/png formaadis
  • Juhul kui töö on avaldatud enne 2009 aastat, siis peab olema toimunud oluline muudatus, kasutajate poolel 2009 aastal, mis on vaja esitamisel välja tuua.
  • Miks esitatakse
  • Tulemused

eRiik

  • Lahendus peab olema hinnatavas olekus avalik.
  • Esitada kuni 3 vaadet jpg/png formaadis
  • Juhul kui töö on avaldatud enne 2009 aastat, siis peab olema toimunud oluline muudatus, kasutajate poolel 2009 aastal, mis on vaja esitamisel välja tuua.
  • Miks esitatakse
  • Tulemused

Kampaania

  • Minimaalselt 3 kampaaniaelementi. Valik: banner, kampaania leht, email, sotsmeedia jne
  • Kampaania komponendid peavad olema esitatud toimival kujul linkidena.
  • Esitada aadressid (link)
  • Esitada kuni 3 vaadet jpg/png formaadis
  • Juhul kui töö on avaldatud enne 2009 aastat, siis peab olema toimunud oluline muudatus, kasutajate poolel 2009 aastal, mis on vaja esitamisel välja tuua.
  • Miks esitatakse
  • Tulemused

Bänner

  • Bänner peab olema esitatud toimival kujul.
  • Esitada aadress (link)
  • Esitada kuni 3 vaadet jpg/png formaadis
  • Juhul kui töö on avaldatud enne 2009 aastat, siis peab olema toimunud oluline muudatus, kasutajate poolel 2009 aastal, mis on vaja esitamisel välja tuua.
  • Miks esitatakse
  • Tulemused

Kampaanialeht

  • Kampaanialeht peab olema hinnatavas olekus toimiv.
  • Esitada kampaanialehe aadress (link)
  • Esitada kuni 3 vaadet jpg/png formaadis
  • Juhul kui töö on avaldatud enne 2009 aastat, siis peab olema toimunud oluline muudatus, kasutajate poolel 2009 aastal, mis on vaja esitamisel välja tuua.
  • Miks esitatakse
  • Tulemused

Sotsiaalne meedia

  • Blogi, sotsmeedia (FB fännilehed, Twitter, YouTube)?
  • Lahendus peab olema hinnatavas olekus avalik.
  • Esitada lehekülje aadress (link)
  • Esitada kuni 3 vaadet jpg/png formaadis
  • Juhul kui töö on avaldatud enne 2009 aastat, siis peab olema toimunud oluline muudatus, kasutajate poolel 2009 aastal, mis on vaja esitamisel välja tuua.
  • Miks esitatakse
  • Tulemused

Zhürii

Teine suurem muudatus on zhüriis – see koosneb valdavalt digimeedia tipptegijatest. Rohke lavakogemusega Priit Kallas @ Dreamgrow oli lahkelt nõus hakkama zhürii esimeheks, lisaks 7 zhüriiliiget teistest digimeedia agentuuridest, OKIA nende hulgas.

Info ja tööde esitamise tähtaeg

Täpsemad juhendid leiad siit: eral.vertical.ee

Tööde esitamise tähtaeg on 25. veebruar.

Digiagentuurid, palume rohket osavõttu!

Jaga postitust oma lemmikus sotsiaalmeediakanalis:

Jumbotron

Räägime edasi?

Pikk kogemus disainimaastikul on näidanud, et parimad tulemused kasvavad kommunikatsioonist ja sõprusest. Seetõttu soovimegi luua sinuga sooja ja siira partnersuhte, mis kannaks vilja ka aastaid pärast esimest teretust. Üheskoos võime seada verstapostid kasvõi silmapiirile, vahemaad kartmata.

Olen valmis!