Single blog post

Eesti Internetiauhind 2011 tegi headmeelt

Pildil: Kristo on shokis

Mitte ainult see, et OKIA veeb hinnati überkauni sõnavormiga "aasta parimaks veebiagentuuri veebiks" (disainer Valeri, front-end Tauno, loovjuht Kaupo), pälvides selle eest klaasist tehtud pronksi ning meie armsa kliendi Estraveli tibubränd Sky24.ee veeb (disainer Kristo, loovjuht Veiko, CVI Tank) sai finaalinominatsiooni, vaid ka see, et kogu asja tase oli selgelt parem kui varasematel aastatel. 

Tõsi, kulda seekord välja ei antudki, ühtegi eriti teravat tippu seekord ekstra silma zhüriile ei jäänud, aga üldine tase oli klass kõrgem varasemast. Eriti silmatorkavad oli rakenduste kategooriad, kust valiku tegemine oli üks keerulisemaid. Eesti startupindus on vinge hoo sisse saanud, super! Selge on ka see, et veebi koha pealt on "Eesti Internetiauhind 2011" meie riigi selle valdkonna kõige olulisem tasemekonkurss. Jääb üle vaid soovida, et rohkem reklaami / turunduse projekte ka esitatakse, näiteks bännerite kategooria oli seekord sisuliselt olematu. 

Kuna olin seekord zhürii esimees ja erialases zhüriis üldse viimase aasta jooksul neljandat korda, on mul paratamatult päris hea võrdlusmoment. Konkurss, mis väga erines, oli suvel Barcelonas ADC*Europe oma. Plaan on sellest üritusest Veebiklubi raames ka eraldi koosviibimine teha ja vaadata, mis siis teistmoodi oli ja kus on üldse Euroopa tase täna.

Õnne kõigile tublidele auhinnavõitjatele ja hoiame Eesti digimaastiku lippu jätkuvalt kõrgel!

Jaga postitust oma lemmikus sotsiaalmeediakanalis:

Jumbotron

Räägime edasi?

Pikk kogemus disainimaastikul on näidanud, et parimad tulemused kasvavad kommunikatsioonist ja sõprusest. Seetõttu soovimegi luua sinuga sooja ja siira partnersuhte, mis kannaks vilja ka aastaid pärast esimest teretust. Üheskoos võime seada verstapostid kasvõi silmapiirile, vahemaad kartmata.

Olen valmis!