Kuna puutusin just tööalaselt veidi kokku Facebooki numbritega, seda nii lähinaabrite kui segmenteerimise osas, siis lühidalt mõned tähelepanekud lugejatele ka.
Eesti ja naabrid
- Eestis on nüüd Facebooki kasutajaid 490 000 ehk 38% rahvaarvust, klikihind keskmiselt 0,15$.
- Vastavad näitajad naabritel: Läti 390 000 (18%, 0,18$), Leedu 1 080 000 (30%, 0,12$), Venemaa 7 000 000 (5% ja tõuseb suht kiirelt, 1,24$), Soome 2 220 000 (42%, 0,49$)
Facebooki reklaamide huvikategooriad
Sellisel kujul on see suhteliselt uus nähtus ehk saad valida inimesi huvialade järgi, lihtsalt klõpsides. Selleks on reklaamiadminnis keset lehte valik "Broad Categories", mis näeb välja selline:
Eesti Facebookis saad reklaamidega sihtida inimesi, kellele meeldib/keda seovad märksõnad näiteks:
- kokkamine – 29 000 inimest
- lugemine – 31 160
- fotograafia – 17 140
- reisimine – 13 080
- kinnisvara 1480
- autod – 64 000
- kodu ja aed – 15 660
- kassiomanik – 10 960
- koeraomanik – 23 920
- ilutooted – 115 440
- elektroonika – 135 300
- mood, rõivad – 171 940
- luksustooted – 128 720 (ohohh?)
- sport – 176 620
- on kihlatud – 3200
- väikefirmade omanikud – 18 680 (tõesti?)
- hiljuti kolinud (mööbliostja?) – 5060
- sünna nädala jooksul – 8780
- lapsevanem lapsele 13-15 – 13 800
- lapsevanem lapsele 16-19 – 20 280
- smartphone/tahvelarvuti omanikud – 143 660
- apple seadmete omanikud (iphone, ipad) – 40 320
- androidi seadmete omanikud – 107 740
Jne. Kuna FB meedia on väga odav, siis katsetage sihtimisega ja mõõtke tulemusi. Ehk tekkisid mõned mõtted eksperimenteerida.