Single blog post

Google+ lehed väljas, kuid on sellel üldse tulevikku?

Google+ startis selle aasta juuni lõpus. Peale üsna tormilist algust soovisid ka paljud firmad Google+ kontot, et oma klientide ja kuulajaskonnaga suhelda. Kuna Google+ polnud veel valmis ettevõtetele soovitud kogemust pakkuma, siis suleti enamjaolt need kontod. Nüüd on lõpuks väljas, mida on Google+ tiimi poolt kaua aega lubatud: ettevõtted saavad luua oma konto. Ja mitte ainult ettevõtted. Google+ lehti saab luua millele iganes, nii nagu ka Facebookis.

+1 ja jälgimine

Google+ firmalehel on 2 nuppu, mis korraga võivad veidi segadusse ajada. +1 nupul klikkides soovitad sa seda lehte otsitulemustes oma sõpradele. Samas "Add to circle" nupul klikkides saad lisada lehe mõnda gruppi ning näed postitusi oma Google+ seinal. Selle koha pealt tuleb anda Facebookile au, et nad on teinud Like nupu üheselt mõistetavaks ja tavakasutajale lihtsaks.

Postitamine

Oma Google+ lehel saad jälgijad jagada samuti ringidesse nagu isiklikul Google+ kontol ning selle järgi postitusi sihtida.

Direct Connect

Mõni nädal tagasi eemaldas Google oma otsiparameetrite hulgast + märgi. Nüüd teame ka põhjust: + märgi otsikastis nimele ette pannes on võimalik hakata jälgima sellenimelist lehte.

Lehe loomine

Lehe loomine on lihtne, kui omad Google+ kontot. Lisad nime, kontaktandmed ning profiilipildi ja võidki postitamisega alustada.

Integratsioon veebilehega

Saad siduda oma veebilehe Google+ lehega lisades teatud koodi oma veebilehele.

Peale koodi lisamist peab ootama, et Google robot su lehte külastaks ning seejärel näevad su Google+ jälgijad Google tulemustes sinu tulemustes vastavat märget. See tõstab kindlasti sinu veebilehe tulemust kõrgemale teistest, kellega otsija seotud pole Google+'is. Kuna Google+ omab veidi üle 40 miljoni kasutaja, siis on otsitulemuste paranemine üks peamisi argumente võrdluses Facebooki firmalehega. Mõnede arvates võib Google+ juba järgmisel aastal olla Facebooki järel teine sotsiaalvõrgustik.

Veebilehele saab lisada ka Google+ märke nagu allolev. Ära unusta OKIA lehel +1 nuppu pressimast ja ringi lisamast.

Lähitulevikus on oodata ka vähe interaktiivsemat Google+ lehe kastikest, mis sisaldab endas jällegi segadust tekitavalt kahte erinevat nuppu.

Mis  tulevik toob?

Usun siiani, et Google+ tulevik on helge ja ettevõtted peaks kindlasti tähele panema, mis selles vallas toimub. Samuti ei teeks ka paha juba kohe endale seal järgijaid hakata koguma ning oma veebi sisu jagama, et tulemustes kõrgemale jõuda.

Kindlasti on tulemas ka korralik analüütika, mis praegusel juhul puudub täiesti.

Kuna Google küpsetab Google+ funktsionaalsuse sisse absoluutselt kõigisse oma toodetesse (neid on pööraselt palju), mida külastab iga kuu üle miljardi inimese, siis on Google+'il ainuke võimalus põhja minna ainult koos Google endaga. Seda aga ei ole kindlasti lähemate aastate jooksul juhtumas. Seetõttu on ka Google+ investeeritud aeg ja raha ennast lähiajal kindlasti tagasi toomas.

Kas sina plaanid lähiajal oma ettevõttele/organisatsioonile Google+ lehe luua?

Jaga postitust oma lemmikus sotsiaalmeediakanalis:

Jumbotron

Räägime edasi?

Pikk kogemus disainimaastikul on näidanud, et parimad tulemused kasvavad kommunikatsioonist ja sõprusest. Seetõttu soovimegi luua sinuga sooja ja siira partnersuhte, mis kannaks vilja ka aastaid pärast esimest teretust. Üheskoos võime seada verstapostid kasvõi silmapiirile, vahemaad kartmata.

Olen valmis!