Single blog post

Internetireklaami mahud UK’s ületasid tele omad

Internet

Hando viitas The Guardian’is ilmunud artiklile "Internet overtakes television to become biggest advertising sector in the UK".

"The UK has become the first major economy where advertisers spend more on internet advertising than on television advertising, with a record £1.75bn online spend in the first six months of the year."

Verstapost? Shampust? Miks mitte. Best Marketingi blogi kommentaariumis toob Arno välja huvitava arvutuskäigu: võib-olla Eestis on see verstapost ammu selja taga. Igal juhul on see positiivne, sümboolne ja ennustatud märk internetitööstusele ja turundajatele.

Jaga postitust oma lemmikus sotsiaalmeediakanalis:

Jumbotron

Räägime edasi?

Pikk kogemus disainimaastikul on näidanud, et parimad tulemused kasvavad kommunikatsioonist ja sõprusest. Seetõttu soovimegi luua sinuga sooja ja siira partnersuhte, mis kannaks vilja ka aastaid pärast esimest teretust. Üheskoos võime seada verstapostid kasvõi silmapiirile, vahemaad kartmata.

Olen valmis!