See pole pahatahtlikult öeldud, vaid hüpoteesina tõstatatud. Asi nimelt selles, et Google otsimootor tasapisi muutub kogu aeg ning kui su veeb ja äri sõltuvad oluliselt sellest, kui hästi otsingutest välja tuled, on see natuke liiga ühele kaardile mängimine.
Võibolla oled oma veebi tuuninud või lasknud tuunida “tumehallide alade” lähedaselt selliseks, mis toob sulle orgaanilisest otsingust kõvasti liiklust. Kuna Google arendustiim tegeleb fokusseeritult spämmi vastu võitlemisega, võib ühel heal päeval olukord päevapealt muutuda. Isegi kui see tähendab näiteks mõnikümmend % langust, võib hea konversiooniga veebile see äriliselt väga valus olla ning sa ei pruugi seda isegi üle elada. Seega vastus pealkirjas esitatud küsimusele – teoreetiliselt Jah.
Google otsingualgoritmid on keerulised ja tulemused sõltuvad sadadest teguritest. Tähtis on aga teada, et suur osa põhiparameetreid püsivad muutumatutena. Oluline on, et su veebis oleksid prominentselt väljas kõige vajalikumad märgusõnad, sa lood asjalikku huvipakkuvat sisu ja sinule viidatakse mujalt, ka sotsiaalmeediast. Need on alati põhivajadused ja eriti sisuloomele tuleb järjepidevat fookust panna. Igasugu keelatud võtetest hoia aga eemale (mida praktiseerivad ka mõned SEO ettevõtted Eestis, olen ise oma kliendi lehel selle õudusega avastanud), halvimal juhul satud Google musta listi ning sealse liikluse osakaal langeb momentaalselt täpselt NULLI. Oled mõelnud, mis siis saab, mis on Plaan B?
Lisaks ei tohiks unustada ka teisi turunduskanaleid ja -võtteid, seda ka riskide hajutamise seisukohast.
SingleGrain ja Backlink analüüsisid rohkelt infot, panid kokku infograafika, mis esitab 200 faktorit, mida Google SEO puhul silmas pidada.