Single blog post

Kaupo räägib sotsmeedia praktiliste kogemuste uuringust

Best InternetSotsmeedias turundamise invasioon Eestis algas eelmisel aastal, seda paljuski tänu Facebooki (ja mõneti Twitteri) kiirele levikule. Viisime koos Best Marketing'iga läbi sotsiaalmeedia uuringu. 16.-ndal septembril toimuval Best Interneti kongressil teen raporti sellest uuringust. Vaatame, millised on TOP paari-kolmekümne aktiivse sotsmeedias turundaja praktilised kogemused (teiste hulgas näiteks Estravel, Rimi jne), nende edulood ja plaanid.

PS. Sotsmeedia teemadel tasub vaadata ka värsket ajakirja Director numbrit (september 2010), kus lk. 6 kommenteerime koos Estraveli turundusjuhi Mari-Liis Rüütsaluga põgusalt kevadist Villakampaaniat, lk 8 nupuke viitab aga artiklile, kus räägiti ajakulust sotsmeedias turundamisel.

Ajakiri Director

Jaga postitust oma lemmikus sotsiaalmeediakanalis:

Jumbotron

Räägime edasi?

Pikk kogemus disainimaastikul on näidanud, et parimad tulemused kasvavad kommunikatsioonist ja sõprusest. Seetõttu soovimegi luua sinuga sooja ja siira partnersuhte, mis kannaks vilja ka aastaid pärast esimest teretust. Üheskoos võime seada verstapostid kasvõi silmapiirile, vahemaad kartmata.

Olen valmis!