Single blog post

Mäng veebilehe omanikele: “Paneme su pirni särama!” ehk kogenud digistrateeg teeb su veebile tasuta kontseptsiooni (AGA: ühel tingimusel)

Võin oma pika kogemuse peale öelda, et veebilahenduste lähteülesanded on tihti kehvakesed. Ja see on täiesti loogiline – sinul on oma äri, mida sa oskad ajada, veebilehtede tegemine ja strateegia polegi ju sinu igapäevane kompetents. Hea veebilahendus sünnib aga siis, kui mõlema poole nutikad pead kokku panna.

Ma tahan selle nn mängu käigus avalikult näidata, kui oluline roll on lähteülesandel ja seda läbi case study’de.

Idee selline:

  1. Sa pole oma tänase veebilehega rahul.
    Tõsi, sa ei pruugi teadagi, et saab paremini, aga püüa analüüsida enda jaoks tänast olukorda.
  2. Saada oma mure ja jutud mulle.
    Kirjelda vabas vormis, mis su äri on ja miks enda arvates veebiga rahul pole. Võibolla on sul isegi mingi lähteülesanne olemas või koostamisel või vähemasti mõlgub mõtteis. Võibolla hakkad alles nüüd mõtlema, et ehk saaks ka paremini?
  3. Valin kirjutajate hulgast 3 huvitavamat ettevõtet, kellele teen tasuta analüüsi ja visiooni
    Vihje: kirjuta huvitavalt, aitab sinu kasuks otsustada :) Kutsun teid kohale, küsin õigeid küsimusi, aitan kaasa mõelda ja teen veebile omapoolse nägemuse, strateegilise vaate ning visuaalse prototüübi (prototüüp pole päris disain vaid interaktiivsed joonised veebist), kuidas see võiks paremini äri toetada. Me ei tee tasuta kontseptsioone muidu, sest see on üks olulisemaid oskusteabeid üldse, nii et kasuta võimalus ära.
  4. Kui sa ei osutu 3 väljavalitu hulka
    annan sellegipoolest põgusat nõu ja tagasisidet su veebi kohta sulle meilile.
  5. Teen sellest analüüsist ja vaatest siia väikesed blogipostid
    Nö case study’d (see ongi see AGA ehk win-win koht), kus näitan ja põhjendan, kuidas vajadustest ja sisendist sünnib lõpuks toimiv kontseptsioon. Meie huvi on  avalikkusele selgitada, kui oluline on hea idee ja õige strateegia enne, kui teostusprotsess algab.
  6. Sinu võit: saad väga kogenud veebiprofi nõu. Siiralt ja täitsa niisama seekord. Elu on näidanud, et siit lahkutakse peale nõuandeid sära silmas ja inspireerituna. :)

Strateegiamäng saab teostatud juuli-augusti jooksul.

Kui arvad samamoodi, et on äge mõte ja see kõnetas sind, siis saada mulle vabas vormis kiri hiljemalt 12. juuli õhtuks: kaupo@okia.ee

Kirja sisu:

  • Tänase veebilehe aadress
  • Mis on su äri? Kuidas sünnib müük? Kes on sihtgrupid? Kas ettevõttel on mingid erilised tugevused, konkurentsieelised? Mõni näide konkurentidest?
  • Mis on sinu arvates tänase veebi peamised puudused? Mida sa tahad, et see veebileht saavutaks?

PS. Kui inspiratsiooni veel otsid, siis võid vaadata ka artiklit sellest, kuidas teha lähteülesannet.

kaupo kalda portree color panorama

Jaga postitust oma lemmikus sotsiaalmeediakanalis:

Jumbotron

Räägime edasi?

Pikk kogemus disainimaastikul on näidanud, et parimad tulemused kasvavad kommunikatsioonist ja sõprusest. Seetõttu soovimegi luua sinuga sooja ja siira partnersuhte, mis kannaks vilja ka aastaid pärast esimest teretust. Üheskoos võime seada verstapostid kasvõi silmapiirile, vahemaad kartmata.

Olen valmis!