Single blog post

Nipp: kontrolli mitu viidet sinu veebilehest Googles on

Hiljuti pidi üks potentsiaalne klient ennast pikali ehmatama kui sai teada, et tema lehest on Googles vaid 1 viide. Tal polnud ka õrna aimu, kuidas üleüldse teada, mida su kohta Google indekseerinud on, rääkimata rohkemast analüüsist.

Oled leitav vaid siis kui on midagi leida

Muidugi ei ole kuidagipidi uudis, et kui midagi on vaja leida, siis peab olema MIDA leida. See, millised on need õiged märksõnad ning terminid, millised on soovitud maandumiskohad, on omaette teema, aga kogu see kupatus on vaja suures pildis veebi tehes kohe läbi mõelda.

Eriti karmiks kipub minema single page ehk ühelehelise veebi leitavus, kuna tihti on temast vahvale guublirobotile vaid üks viide ette anda. See aga suhtkoht garanteerib juba selle, et leitavus sisuliselt puudub, kui sa just ei otsi niikuinii seda ettevõtet nimepidi. Isegi siis võivad igasugu krediidiinfosaidid jms sinust üle sõita.

Su kodulehel võib olla olla vaid 4 sisulehte ja tõenäoliselt on see liiga õhuke, et olla otsingutes edukas. Aga ka seda saab tuunida üsna kerge vaevaga olulliselt paremaks. Siin tulevad mängu täägid/kategooriad, nutikamad alajaotused, SEO-maandumislehed ja muud taoline.

Testi ise

Kontrolli nüüd enda leht ka üle: pane Googlesse sisse “site:sinudomeen.ee”.
Näide: “site:okia.ee

Vajad abi?

OKIA ise sügavuti SEO teenust ei paku (soovitame partnerit), aga me teame kuidas asjad toimivad ning veebilehti luues arvestame nende nüanssidega, alates strateegiast.  Seda sa kuuled alati ka meie esimesel kohtumisel. Kui sul on head veebilehte vaja, kirjuta info@okia.ee ja see jõuab õigete inimesteni.

Jaga postitust oma lemmikus sotsiaalmeediakanalis:

Jumbotron

Räägime edasi?

Pikk kogemus disainimaastikul on näidanud, et parimad tulemused kasvavad kommunikatsioonist ja sõprusest. Seetõttu soovimegi luua sinuga sooja ja siira partnersuhte, mis kannaks vilja ka aastaid pärast esimest teretust. Üheskoos võime seada verstapostid kasvõi silmapiirile, vahemaad kartmata.

Olen valmis!