Single blog post

OKIA Blogi 2013 – külastatavus ja loetuimad artiklid

Näeme jätkuvalt, et meie blogi ning koduleht on vajalikud ning populaarsed. Paras aeg ka siin aasta kokku võtta.

blogimine

2013 numbrites

  • 108 000+ külastust, 66 000+ unikaalset külastajat, mis on erialase teema ja meie väikese konnatiigi kohta väga hea tulemus
  • Kokku on meil avaldatud 320 artiklit, millest 42 sel aastal (sorry, kiired ajad, aga siiski pea 1 nädalas)
  • Kõrgeim külastatavus 18. veebruaril, kui kirjutasime sellest, kas hea kodulehega on võimalik toodet/teenused paremini müüa.

Top 10 artiklit

  1. Lühikoolitus: Kuidas planeerida uut kodulehte? (4320 külastust)
  2. Lühikoolitus: Kuidas mitte lasta oma Facebooki lehte kaaperdada
  3. Facebooki sisuloome – paras pähkel. Nõuandeid ja näiteid.
  4. Sotsiaalmeedia kanalite rollid Eestis
  5. {Disainisahtel} Inspireeriv töökeskkond (osa 2)
  6. Kas hea kodulehega on võimalik toodet/teenust paremini müüa?
  7. Kui lihtne on saada mobiiliäpiga miljonäriks? (näited ja statistika)
  8. Tagasi SEO algusesse
  9. 3 tähelepanekut, kuidas mitte kirjutada kliendikirja
  10. [Eksperiment] Veebilehte planeerides kehastu sihtgrupiks. On see võimalik? Aknafirmade näitel.

Kui soovid vaadata, mida me sel aastal teinud oleme, siis suurema osa valmisasjadest leiab siit. Järgmisel aastal toome välja oma uue ning muidugi kenastiresponsive veebi.

Et me oleksime võimalikult motiveeritud kirjutama – loe, sheeri, laigi ja saab tehtud.

Seniks häid pühi! :)

Jaga postitust oma lemmikus sotsiaalmeediakanalis:

Jumbotron

Räägime edasi?

Pikk kogemus disainimaastikul on näidanud, et parimad tulemused kasvavad kommunikatsioonist ja sõprusest. Seetõttu soovimegi luua sinuga sooja ja siira partnersuhte, mis kannaks vilja ka aastaid pärast esimest teretust. Üheskoos võime seada verstapostid kasvõi silmapiirile, vahemaad kartmata.

Olen valmis!