Kuehne + Nagel

Pressime hulga tähtsat infot kokku ühele ilusale kasutajaliidesele.

Full section image - Emotional

Transpordihiiglased

Pakikese saatmine punktist A punkti B - kõlab üsna lihtsalt, eks? Nii ja naa. Näiteks tavainimese favoriit Amazon paneb teele iga päev (!) üle 1,6 miljoni saadetise. Igal saadetise küljes on suur hulk täpset informatsiooni selle erinevate parameetrite kohta. Kuidas oleks kõige parem jälgida seda protsessi, mis pakiga toimub?

Full section image - Emotional

Efektiivsus loeb

Logistikafirmade käes on kogu vajalik info: saadetised, teekonnad, meetodid ja meeskond. Sina kui klienditoe spetsialist pead teadma, kus kõik saadetised on igal ajal. See tähendabki päriselt k õ i k  ja  i g a l  a j a l. See asetab suure rõhu kõigile sinu tööriistadele ja nende efektiivsusele, kõigile väikestele asjadele. Kui kiiresti suudad laetud veebilehe kuvast välja lugeda ühe spetsiifilise pealkirja, mis asub terves pealkirjade ookeanis? Info ekraanile kuvamisest ei piisa enam ammu juba. Läbimõeldud UX&UI lahendabki just sellise probleemi - alustame töötava süsteemiga ja teeme selle efektiivsemaks, sõbralikumaks ja meeldivamaks.

Full section image - Emotional

Inimesed ja nende tööriistad

Aitasime OKIA meeskonnaga Kuehne + Nagelil nende sisetööriistu kaasajastada, viies neid uuele tasemele. Aluseks sai KN-i brändijuhend ja olemasolevad stiilid, millele lisasime enda spetsialiteedi ja tänapäevase disaini põhimõtteid. Kogu kompotist kujunes välja järjekordne klassikaline näide sellest, kuidas meeldivad visuaalid ja kasutajakogemused muudavad tööd lihtsamaks ning efektiivsemaks. Tulemuseks on rõõmsamad töötajad, täpsem töö ja hulk säästetud aega, mis tõlgendub omakorda otseselt säästudeks. Inimkeskne disain aitab saavutada parimat võimalikku tulemust.

Full section image - Emotional

Déjà vu?

Tunned, et oled kogu selle protsessi juba läbinud? Või oled hoopis seda kohe alustamas? Pane meile kiri teele, sest me otsime alati kliente ja partnereid, kellega häid asju ellu viia.

Mõtleme koos