moomoo

moomoo meeskonna valmidus koostööks ja kaasamõtlemine tegi sellest projektist ühe meie absoluutse lemmiku!

Vaata siit
Full section image - Emotional

Projekti/probleemi kirjeldus

moomool sisuliselt polnud kodulehte/e-poodi. Eelmine veeb polnud Internetis leitav, see oli ükskeelne ja lakooniline. Külastajal oli keeruline aru saada, millega bränd tegeleb ning mingit erilist kasu moomoo kliendid veebi külastusest ei saanud - neil oli vähe põhjust seda külastada, seal viibida ja veel vähem tagasi tulla.

moomoo sai enda klientidele kasuliku veebi, mis on meie jaoks oluline töövahend. See annab ülevaate moomoo brändist ning pakub kliendile parajasti seda infot, mida ta kõige enam meie pakutava kohta just parajasti vajab: selgitab tellimisprotsessi, kirjeldab tooteid või kirjutab asjakohastel teemadel.

Full section image - Emotional

Kas püstitatud probleem sai lahendust?

Võrreldes vana veebiga on keskmiselt kuised kasutajate arvud kasvanud 270% (700 vs 2700), sessioonide arv 340% (900 vs 4000) ja leheküljevaatamised 390% (3700 vs 18300), keskmine külastusaeg on kasvanud 1 minutilt ja 50 sekundilt 2 minuti ja 40 sekundini; välisriikide külastajate hulk on kasvanud 7 protsendipunkti võrra; tänu seadmele reageerivale veebile on kasvanud mobiiliga külastajate hulk 13 protsendipunkti võrra ning meie jaoks vajalike võtmesõnade kasutamisel jõuavad inimesed nüüd alati moomoo veebi.

Emotional

Kuidas probleemi lahendati, mis UX meetodeid, tööriistu, abivahendeid jne kasutati

moomoo suurim probleem, millega OKIA poole pöörduti, oli seotud nende enda edasiarenguga. moomool on enda poolt disainitud tooted ja kollektsioonid, aga puudus vajaminev müügikanal. Seetõttu oli ka päevakorras uus veeb, mis pidi saama nende suurimaks ja edasiviivaimaks müügi- ja esitluskanaliks.

Fookuses olid kollektsioonid ja nende kirjeldamine läbi visuaalide. Töötasime koos kliendiga välja vajalikud raamistikud, mida nad saavad ise kokku panna lähtudes sisust ja vajadusest. Esmased maketid arendati välja, kasutades rakendust Sketch. Makettide loomisel lähtusid disainerid juba OKIA enda poolt väljatöötatud UX raamistikust, mistõttu sujus kogu disainiprotsess lihtsamalt, sest tööd ei pidanud kaks korda tegema.

Makettide testimine toimus meeskonnasiseselt ja selleks kasutame InVision keskkonda, kus on võimalik makette juba reaalajas brauseris klikkida. Testimises olid erinevad teekonnad avalehelt kuni toote reaalse tellimiseni. Selline testimine aitab välistada vead, mis võivad arenduse käigus ilmneda ja läbi mille sujub kogu arendusprotsess sujuvamalt.

Full section image - Emotional

Vajad uut kuube?

moomoo meeskonnal oli suurepärane mõte ja toode, aga puudus pädev kanal selle toote esitlemiseks ning tellimiseks. Nendega üheskoos ehitatud leht lahendas moomoo digimured ja võimaldas neil keskenduda muule (nagu tootearendusele!). moomoo tiim on senini üks meie absoluutsetest lemmikutest, nii tootelt kui inimestelt. Kui ihkad sarnast värskenduskuuri, siis pane meile kiri kasti ja vaatame, kuhu see meid viib.

Mõtleme koos