Turnit

Mis oleks, kui saaksid bussipileti osta ühtegi liigutust tegemata? Astu vaid sõidukisse ja oma peatuses maha ning su nutitelefon teeb kõik ülejäänud.

Külasta lehte
Full section image - Emotional

Sätitud siht

Turnit ei raiska aega, Turnit sihib kõrgele. Tartust sirgunud väikefirma ei pea ühtki linna liiga kaugeks. Seades aga endale sellise tee, vajad sa kindlasti maailmaklassile kohast brändingut ning kodulehte. Bränding neil juba oli, vaja vaid luua sellest tulenev digitaalne perfektsioon. Pole hullu, eks ole?

Full section image - Emotional

Mis ja milleks

Turniti uus kodukas oli mõeldud täitma laias laastus kahte ülesannet: tutvustada laiemale publikule nende uusi tooteid Ride ning Bibo ja olla särav esindus uute klientide leidmiseks jaoks. Veebileht on suureks toeks messilt messile mööda maailma rändavale meeskonnale.

Full section image - Emotional

Kuidas?

Ehitades juba olemasolevale brändingule. Keerulisi ideid ja konstruktsioone seletavad ladus tekst ning illustratsioonid-ikoonid. Turnitil on väga tugevalt eristuv bränd ning nad on ülimalt hoolitsevad, et nende nägu ja tegu oleks kõikjal vastavalt esindatud.

 

 

 

 

Emotional

Hüppad peale?

Kui sa tunned, et oled sarnases olukorras, nagu oli Turnit, siis pane meile kiri teele või raba telefonist. Lepime aja, saame kokku, joome kohvi, arutame!

Mõtleme koos