Single blog post

Uudised ja bännerid avalehel? Tänan, ei huvita.

Paneme esilehele 3 uudist ja bännerid ka” on üks tüüpilisemaid soove kodulehte tehes. Samas näitab statistika, et huvi nende uudiste vastu just esilehelt on marginaalne ning nende äriline väärtus on sedasi küsitav.

Kui sa pole just ettevõte, kelle klientide hulgas on palju “fanboy‘sid”, ei tulda su lehele uudiseid lugema. Tullakse midagi muud otsima, näiteks tooteinfot, kalendrit, kontakte vms. Uudiste ja bännerite klikkimiseni jõuab paar % lugejatest.

See aga ei tähenda, et uudiseid üldse ei loeta. Loetakse, mingil määral, aga see info sobib ja toimib paremini näiteks läbi sotsiaalmeedia ja uudiskirjade ning uudist tullakse lugema maandudes otse uudisele või blogipostile, mitte esilehele. Klikib see keda pealkiri kõnetab.

Sama kehtib jooksva info bännerite kohta – clickrate on neil üldiselt väga madal, samas kui sellele laristatakse tihti kõige prominentsem ala esilehest. Ka pakkumised jõuavad kliendini teisi kanaleid pidi, reeglina ei tulda neid ettevõtte kodulehele spetsiaalselt otsima, v.a. ehk epoed, kui sinu ümber keerleb palju skandaale jms.

Mõttekoht, kuhu suunata oma fookus tegelikult. On erandeid ka, aga reeglina on see kõik üks suurem väärtusliku ekraanipinna raiskamine.

Vajad abi?

Veebilehte tegema hakates tuleb hästi hoolikalt mõelda lähteülesandele. Kogu see suur pilt kõigepealt, äri toetamine, klientidele meeldimine ja siis juba minna detailsemaks. On üsna selge, et meie klient ise pole reeglina veebitegemise spetsialist. Kui sul on siin abi vaja, kirjuta info@okia.ee ja see jõuab õigete inimesteni. Tule ja arutame kõigepealt.

Jaga postitust oma lemmikus sotsiaalmeediakanalis:

Jumbotron

Räägime edasi?

Pikk kogemus disainimaastikul on näidanud, et parimad tulemused kasvavad kommunikatsioonist ja sõprusest. Seetõttu soovimegi luua sinuga sooja ja siira partnersuhte, mis kannaks vilja ka aastaid pärast esimest teretust. Üheskoos võime seada verstapostid kasvõi silmapiirile, vahemaad kartmata.

Olen valmis!