Single blog post

Valmis Meireni uus koduleht

Meiren on äge ja edukas kodumaine lumesahkade tootja. Neist kiirgab kirge selle vastu, mida nad teevad. Mäletan, kuidas tajusin seda juba esimesel kohtumisel. Ka seda, kuidas meie arusaamad asjadest klappisid.

Et seda kõike edasi anda, tegime neile samasuguse kirega omalaadsetest eristuva veebilehe, mille eesmärk on olla eelkõige new business’i toetajaks nii usalduse käendajana taustauuringut tehes kui nö juhuslikule erialasele guugeldajatele. Jääda heas mõttes silma, kui sa käib otsingutel näiteks kümne konkurendi veebis.

meiren

Mart Reinson, Eesti ja Soome piirkonna müügijuht/turundusspetsialist:

Umbes poolteist aastat tagasi tajusime, et meie senine kodulehekülg oli oma päevad ära elanud. Kunagisel munalaureaadil olid ajale jalgu jäänud nii front-end, kui ka back-end.
Kasutaja vaates oli tegemist pigem müügimehe veebis pesitleva tooteesitlusega, kui abimaterjaliga saha ostjale, hõlbustamaks tal valida paljude sahamudelite vahel.
Admini vaates oli meil pidevalt tunne, et käed on justkui seotud – iga väiksemgi soov näis vajavat programmeerimija sekkumist (loe: $$$).

Oma meeskonnas langetasime otsuse, et tuleb luua uus koduleht ja viskasime võrgud vette, leidmaks partnerit, kes meid sel teel saadab. Otsisime firmat, kes aitaks kodulehe disainiga ning teeks ka tehnilise teostuse. Disaini all ma ei mõtle küsimust, kas font peaks olema 12pt või 15pt või blokk teksti taga sinine või helelilla ja mummuline- see oli meil kõik ammu CVI-s kirjas. Pigem mõtlen disaini all seda, kuidas kasutaja kodulehekülge kasutab, sealt endale huvipakkuvaima toote kiirelt üles leiab ning, et tal oleks seejärel meiega lihtne ühendust saada. Kolme-kliki-reegel vasardas kogu aeg peas. Okia ei olnud kõige soodsam pakkuja (ega ka mitte kõige kallim). Valiku kriteeriumiks sai lõpuks tegelikult mitte niivõrd hind, kuid sisetunne, et me rääkisime nendega ühist keelt. Kaupo ja tema meeskond ei püüdnud meile selgeks teha, et „usaldage meid selles küsimuses, me teame, millest me räägime, meil on kogemused“. Pigem oli suhe stiilis „Te olete interneti valdkonnaga päris hästi kursis? Tore. Meil on selles vallas Teist veidi rohkem teadmisi ja kogemusi, vaatame, kuidas me teineteist täiustada saame“.

Kuidas projekt läks? Esialgsest plaanist venis projekt küll pikemaks, kuid tänu mõlemapoolsele pingutusele jõudsime lõpuks tulemuseni, mis vastab ise-enesest täielikult meie toonastele ootustele. Lihtsalt täna oleme juba targemaks saanud ning näeme kohti, mida saaks veelgi paremaks muuta.

meiren.ee

Jaga postitust oma lemmikus sotsiaalmeediakanalis:

Jumbotron

Räägime edasi?

Pikk kogemus disainimaastikul on näidanud, et parimad tulemused kasvavad kommunikatsioonist ja sõprusest. Seetõttu soovimegi luua sinuga sooja ja siira partnersuhte, mis kannaks vilja ka aastaid pärast esimest teretust. Üheskoos võime seada verstapostid kasvõi silmapiirile, vahemaad kartmata.

Olen valmis!