STV
STV iseteenindus
Ülesanne
Kliendi soov oli luua kaasaaegne ja kasutajasõbralik iseteenindus. Suurimat väljakutset pakkus loodava platvormi laialdane funktsionaalsus ja väga suur pakettide valik. Esmärk oli lihtsustada klienditeekonda ja suunata teda automaatselt õigete valikute poole. Lisaks loomulikult pakkuda kiiret ja mugavat teenuste haldust.
Disain ja UX, Infosüsteemid
Lahendused
Lihtne ja ülesehitus
Ühtne disainikeel
Mugav kasutada mobiilis
Välja töötatud korduvkasutatava disaini süsteem
Kokkuvõtte
Kliendi soov oli luua kaasaaegne ja kasutajasõbralik iseteenindus. Suurimat väljakutset pakkus loodava platvormi laialdane funktsionaalsus ja väga suur pakettide valik. Esmärk oli lihtsustada klienditeekonda ja suunata teda automaatselt õigete valikute poole. Lisaks loomulikult pakkuda kiiret ja mugavat teenuste haldust.