STV

STV iseteenindus

Ülesanne

Kliendi soov oli luua kaasaaegne ja kasutajasõbralik iseteenindus. Suurimat väljakutset pakkus loodava platvormi laialdane funktsionaalsus ja väga suur pakettide valik. Esmärk oli lihtsustada klienditeekonda ja suunata teda automaatselt õigete valikute poole. Lisaks loomulikult pakkuda kiiret ja mugavat teenuste haldust.

Disain ja UX, Infosüsteemid

Lahendused

Lihtne ja ülesehitus

Ühtne disainikeel

Mugav kasutada mobiilis

Välja töötatud korduvkasutatava disaini süsteem

Kokkuvõtte

Kliendi soov oli luua kaasaaegne ja kasutajasõbralik iseteenindus. Suurimat väljakutset pakkus loodava platvormi laialdane funktsionaalsus ja väga suur pakettide valik. Esmärk oli lihtsustada klienditeekonda ja suunata teda automaatselt õigete valikute poole. Lisaks loomulikult pakkuda kiiret ja mugavat teenuste haldust.